Websider

Hjemmesiden er et elektronisk visitkort – eller håndtryk – mellem din kunde og dig. Teksten skal derfor være skarp. Det vil sige korte ord, korte sætninger og korte afsnit. Fagudtryk skal bruges i begrænset udstrækning – dog uden at din faglighed sættes over styr.

PR

Her skal der fokuseres på nyheder, som skærper dine kunders nysgerrighed. Altså hvordan din virksomhed og dens produkter eller ydelser kan skabe merværdi hos den enkelte kunde.

 

Nyheder

Som regel er virksomhedernes beslutningstagere tilmeldt flere nyhedsbreve end de når at læse. Af samme grund skal netop dit nyhedsbrev skille sig ud fra mængden. Det vil sige, at indholdet skal tage udgangspunkt i din kundes behov og ønsker.

Brochurer

Når kunden sidder med din brochure, så skal hans interesse øges via fængende tekster, som overrasker og inspirerer ham. Kort sagt, så skal din virksomhed og dens produkter helt ind under huden på din kunde.

Annoncer

Dyre annoncekroner skal forvaltes bedst muligt. Derfor skal dine tekster være knivskarpe. Her skal din virksomhed træde i karakter, og dine produkter skal præsenteres på en overraskende og tiltrækkende facon. Her er der virkelig mulighed for at skille sig ud fra mængden. Og dine kunder vil gerne have et brand at spejle sig i.

Emballager

Her vil jeg stærkt anbefale, at du undgår at ligne dine konkurrenter, men derimod vægter sjove og inspirerende, men naturligvis også informative tekster. Kreativitet er værktøjet, når dine produkter skal fange kundens opmærksomhed.

Strategi

Jeg hjælper dig på vej med din fortælling. Din fortælling skal nemlig hænge sammen med dine kunders behov – og deres forventninger. Det vil sige, at jeg fortæller de rigtige historier. I den rigtige sammenhæng – og i den rigtige rækkefølge.

Slogans

Det er her, hvor du slår konkurrenterne af banen. Det er din virksomhed og dens produkter – eller ydelser – i en eneste sætning. En sætning som dine kunder spejler sig i. Her går image, følelser og brand op i en højere enhed.